Renovering

 Nästan färdigt
 
Efter att ha haft en tråkig och ofixad hall jättelänge påbörjades äntligen renoveringen, visste inte riktigt innan hur jag ville ha det.
 
Tillslut bestämmde jag mig att jag villa måla hallen i färgen Dove Blue ifrån Rusta. Men innan vi ens kunde börja måla behöves det spaklas och slippas.
 
Bilder på hallen innan någon blivit gjort, Här satt det bara gips skivor uppe. Den Vita skobänken fick jag i födelsedagpresent och den är ifrån IKEA.
 
I full gång med Spakling och slippningen.
 
Efter spakligen och allt slippande va klart målades väggarna med en vit väggfärg för att Struktur tapeten skulle fästa bättre.
 
Efter tapetseringen målades hallen äntligen med färgen Dove blue och jag blev jättenöjd med resultatet.
 
 Nu behövde det bara pyntas och göras fint, köpte ett nytt avlastnings bord till hallen ifrån Jysk med mina julklapps pengar, hade också fått en hatthylla i födelsedag present.
 
Nu är det bara listerna kvar 😄
 
Allmänt | Blogg, färg, hall, hallen, ikea, jysk, målat, renovering, rusta | |
Upp