Födelsedag

 
Födelsedagskalas!
 
I helgen firade vi min lillebrors födelsedag. Vi hade det väldigt mysigt, jag hade bakat kladdkaka och rulltårta. Eftersom min bror gillar pokemon och samlar på olika pokemon spel blev det två nya spel till hans samling. Jag hittade också ett super gulligt pokemon presentpapper att slå in presenterna med. 
 
 
Han ville ha Fish N Chips som födelsedagsmat så det fixade jag. Vi gick också ut och köpte några olika pokemon booster packs som min bror inte hade och det fick bli ett pack till mig själv med. På kvällen kollade vi på Child of kamiari month på Netflix.
 
 
Något jag älskar är att fixa presenter till andra och göra det fint. Tidigare presenter som jag fixat till min brors födelsedag, då virkade jag en liten björn som han fick.
 

🎂

Allmänt | Baka, Blogg, Måla, Present, födelsedag, mat, paket, pokemon, presentpapper, virka | |
Upp