Ny Hårfärg

 
Going Copper
 
Bestämde mig för att det var dags för lite föränding. Hittade en ny hårfärg som jag tyckte såg väldigt lovande ut (L'Oréal Paris Préférence Vivid Colors 7.432 Copper)
 
Har haft copper någon gång innan och gillade färgen. Brukar oftas färga mitt hår i tonerna strawberry blonde eller caramel blonde. Min naturliga färg är annars en mörk ash blonde. Hade en rejäl utväxt ifrån min förra blekning av håret men denna copper färgen täkte upp det så bra. Är riktigt nöjd!
 
Unnade mig en Magnum Ruby glass. Va skeptisk i början om jag skulle gilla den glassen, trodde den skulle vara för söt för min smak. Har aldrig ätit Ruby choklad innan så visste inte vad jag skulle förvänta mig, men oj vad god den glassen va! 😄
 

🍦

Allmänt | Blogg, copper, glass, hår, hårfärg, loreal, ruby | |
Upp